lørdag, november 18, 2006

En god slap dag

Det var min mening at jeg skulle have været tidligt op. Jeg ville nå alt det jeg ikke fik gjort i går.
Men lige i øjeblikket er jeg vist mester i udsættelse.

Så efter morgenmaden, som blev indtaget lidt i 8. Ja der kaldte sengen så sødt, så jeg snuppede lige 2½ time mere. Nogen af de bedste timers søvn.
Jeg indrømmer blankt, at jeg lige frem nyder de dage hvor jeg kan sove så meget som muligt. Mest af alt, fordi alt for mange nætter får med søvnløshed og dårligt fjernsyn.

Det er egentlig lidt underligt, men jeg sover altid bedst når jeg har været sammen med min veninde og hendes søn. Måske fordi de får mig til at slappe af og bare være mig. Der er ingen krav til noget som helst ud over min tilstedeværelse.

Kom endelig op, og i bad. Besluttede mig så for at hente min søsters hund, som var alene hos vores forældre.
Det gav mig også en mulighed for at komme lidt ud, for det lille kræ skal jo luftes.


Tilbage fra en god gåtur, som vi begge nød.
Ja der fik jeg endelig startet på min opgave. Men det har holdt hårdt.

Det gør det stadig, mangler et par delspørgsmål og at få skrevet det ind. Men kan ikke tage mig sammen.

Eller også er det aftensmaden der ligger så godt i maven, som sløver mig ned. Den har stået på kartoffelmos med Chilli con carne. Det er rigtig efterårs/vinter mad, der er godt for sjælen.

Nå må heller i gang, den skriver desværre ikke sig selv, den kære opgave.

Ingen kommentarer: