torsdag, november 23, 2006

Endnu en dag

Så er endnu en dag gået. Kan ikke helt følge med, det går vist lige stærkt nok.
Et kort resume ser sådan ud:
Kom for sent op. Stod op kl 7 og skulle kører 20 minutter over. Så det var et hurtigt bad og morgenmaden blev spist ret hurtigt.
Afsted mod skolen, hvor der ventede 4 undervisningstimer. Men med bundne forudsætninger der skal afleveres på mandag, så var der fælles opgaveløsning.

Det pudsige er at der bliver lavet mere på sådan en dag, når der ikke er lærer på, end når der er.

Så jeg var hjemme sådan ca. 10 timer efter jeg var kørt hjemmefra. Så det eneste tidspunkt jeg har set dagslys, var da jeg trak noget frisk luft sammen med rygerne.

Så hjem og skrive noter rent, og rette opgaven til. Så nu er den som jeg vil have den, både beregningsmæssig og layoutmæssig.

Så i morgen står den på jura. Men det bliver i morgen, nu står den på dyner og godt med søvn.

Ingen kommentarer: